Seattle en Canada

8 juli 2018 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Helaas, het is toch een beetje "Sleepless in Seattle" geworden. Na een vroeg zelfbereid ontbijt, zijn we downtown Seatlle ingelopen, naar de Space Needle. Best een duur grapje dus Rick en Emmy zijn samen naar boven gegaan. Daarna zijn we gelopen naar de Pike Place Market met de zingende en vis gooiende vishandelaren. In de stad van de Starbucks moet je uiteraard even een Starbucks drinken weliswaar niet bij de eerste vestiging uit 1912 maar daarom smaakte ie niet minder lekker om. Hollywood heeft zijn Walk of Fame maar ook Seattle. Beroemde mensen die geboren zijn in Seattle en geëerd zijn met een tegel zijn o.a. Jimmy Hendrix en Bill Gates.

De auto werd weer voorgereden door de portier (valetparking) van ons luxe, historische Mayflower Parkhotel en we gingen op pad naar Canada.

De grens overgaan duurde wel wat langer dan we gedacht hadden, er stond een behoorlijke file. (Een uur wachten...). Nu krijgen we in plaats van miles weer te maken met kilometers.

We liggen nu even lui op bed in het Holiday Inn hotel in een buitenwijk van Vancouver en gaan zo ergens eten.

Tot morgen!

1. Anita:
    8 juli 2018
    Heel veel plezier op jullie West-Amerika tour. Geniet ervan!
  2. Ria:
    8 juli 2018
    Dat hotel klinkt wel heel aangenaam!😉 Zo'n markthal vinden wij ook altijd erg leuk om te zien!