De vlucht en eindelijk Seattle!

6 juli 2018 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

De Boeing 767-300 van Delta Airlines vertrok keurig op tijd. Het toestel taxiede een eind naar de verste startbaan.

De service aan boord was uitstekend, we kregen zelfs een menukaartje zodat we al een keuze konden maken en wisten wanneer ze langs zouden komen. Zoals vaak bestond de keuze uit pasta of kip

Het filmaanbod was zeer ruim: 93 films waaronder vrij recente, The Post met Meryl Streep. Ik besloot nog een keer naar Lalaland te kijken. Ook was er een groot aanbod aan series en spelletjes.

En dan zijn we er: Seattle Airport! Zoals altijd stond er een lange rij bij de douane. Daar worden er vingerafdrukken en een foto gemaakt en komt er een stempel in het paspoort. Met een bus worden we naar de autoverhuur gebracht waar we bij Alamo uit 11 minivans konden kiezen. De keuze viel op een rode Dodge Grand Caravan uit 2018 met 10.000 miles op de teller. Deze auto heeft als thuisbasis California, dus we brengen 'm een stuk richting homestate.

Net als bij ons is hier alles erg droog. Terwijl we in de Walmart de eerste boodschappen hebben gedaan, is er een mals buitje geweest.

Op naar het hotel in hartje Seattle!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Cobie:
    Hallo Nieke, Eric, Rick en Emmy
    Het begin van hoofdstuk drie in fam. PdV-dR naar Amerika is begonnen. Washington lijkt me een staat met prachtige natuur. Geniet ervan.
    Groeten: Cobie
  2. Desiree:
    7 juli 2018
    Klinkt niet als een vervelende vlucht en een rode dodge ram....wauw!
  3. Els:
    7 juli 2018
    Ha Emmy, eindelijk weer voet op amerikaanse bodem ;) Heel veel plezier in Seattle!
  4. Ria:
    7 juli 2018
    Veel plezier en een veilige reis in jullie bijna nieuwe bolide!