Nog 100 dagen!

28 maart 2018 - Mierlo, Nederland

Beste allemaal.
Alle goede dingen in drieën! Deze zomer gaan we nog een keer een rondreis maken door Amerika. Dit keer steken we ook de grens over naar Canada.
We vliegen deze keer rechtstreeks van Schiphol naar Seattle.van daaruit steken we over naar Vancouver, Canada.Daarna volgen de mooie natuurparken Jasper en Banff. Na het Canadese natuurschoon steken we de grens weer over en komen we in het National Park Glacier. Yellowstone blijft geweldig mooi en we slapen daar in een lodge midden in de natuur. Wie weet zien we 's ochtends als we uit het raam kijken een bizon langs lopen.
Via de Grand Teton gaan we zuidelijk, richting Utah waar we behalve nieuwe hoogtepunten ook nog een keer gaan kijken bij een paar topparken van vorig jaar en van onze eerste reis in 2015. We eindigen in de woestijn van Nevada, Las Vegas. Dit maal hebben we een hotel in het oude Vegas, Fremont Street.
Wij vinden het weer leuk om jullie op de hoogte te houden van onze trip.
Tot over een paar maanden!!
Groetjes van Eric, Emmy, Rick en Nieke.

1. Mariska Stax:
    28 maart 2018
    Weer leuk om naar uit te kijken.
    Geniet er van.
  2. Hennij de Rooij:
    28 maart 2018
    Ik ga je volgen.
  3. Cobie:
    29 maart 2018
    Jullie hebben weer een prachtige reis gepland. Het duurt nog even, maar mooi om je alvast op te verheugen. Ik volg jullie weer zoveel mogelijk.
  4. Ria:
    29 maart 2018
    Goed vooruitzicht, ik kijk nu al uit naar jullie avonturen!
  5. Julienne en Gaby:
    30 maart 2018
    Wat een leuk vooruitzicht,
    We kijken uit naar jullie verhalen!!!
  6. Nicky:
    15 april 2018
    Ben benieuwd naar jullie reiservaring. Ga jullie volgen.
  7. Chantal:
    27 juni 2018
    Nog veel voorpret gewenst en succes met inpakken!