Nog 3 nachten ...

3 juli 2018 - Mierlo, Nederland

Beste allemaal.

Het komt nu dichtbij: onze reis naar de Verenigde Staten en Canada.

De stapeltjes beginnen te komen, de tuinen bijgewerkt, koelkast bijna leeg, kriebels in de buik....

Maar eerst donderdag twee diploma-uitreikingen.

Terwijl ik dit schrijf, lijkt het erop dat de GPS het heeft begeven... Maar het positieve is, dat het nu in tegenstelling tot vorig jaar, iets eerder is gebeurd.

Nu duimen dat de beveiligingsmedewerkers op Schiphol niet gaan staken, komende vrijdag!

Tot gauw!

1. Huberike:
    3 juli 2018
    Ik zal voor jullie duimen!
  2. Annemie en Agustin:
    4 juli 2018
    We wensen jullie een goede reis en prettige vacantie.
  3. Cobie:
    4 juli 2018
    De diploma-uitreiking is een moment om heel trots te zijn Rick en Emmy. Geniet ervan. De reis naar de VS gaat daarna vanzelf voor zulke ervaren Amerikagangers. Vooralsnog geen datum voor stakingen. Goede reis!
  4. Annette:
    4 juli 2018
    Eindelijk is het dan bijna weer zo ver. Heerlijk hoor! Wij zijn ons al aan het oriënteren op een reis naar de USA voor volgend jaar. Het duurt voor ons dus nog even.
    Succes met de laatste voorbereiding en heerlijk ook dat Emmy en Rick allebei geslaagd zijn. Nog meer reden om te genieten van jullie vakantie :-)
  5. Hélène en Toon:
    4 juli 2018
    De twee geslaagden van harte gefeliciteerd en voor jullie allemaal, goeie reis en hele fijne vakantie naar de USA.
  6. Ria:
    5 juli 2018
    Heel veel plezier bij de diploma-uitreikingen, daar mogen jullie heel trots op zijn. De vakantie waar jullie lang naar uitgekeken hebben, hebben jullie dan ook echt verdiend!
    Een hele voorspoedige reis en een onvergetelijke vakantie gewenst! Ik verheug me op de berichten! 😃
  7. Hennij de Rooij:
    5 juli 2018
    Fijne reis!!!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie 2 geslaagden.
    Geniet van je reis met elkaar.