Fremont Street, de laatste dag en terugvlucht

31 juli 2018 - Mierlo, Nederland

In de hitte ('s Avonds rond negen uur nog een dikke 40 graden) zijn we de Fremont Street in gegaan. Er was veel te zien en te beleven: bandjes, straatartiesten, neonreclames, gokkasten, Minnie Mousse, showgirls, souvenirsshops etc. Er stond een lange rij voor een topattractie: via een zweefbaan zwevend door de lucht, boven de Fremont Street, voor het echte superman- of supervrouwgevoel. Fremont Street is zeker zo leuk als de beroemde Strip.

En toen brak de laatste dag aan. Deze hebben we doorgebracht op de Outlet. Daarna onze Dodge na 3,5 week met zo'n zes duizend extra miles op de teller ingeleverd bij Alamo en inchecken op het vliegveld van Las Vegas waar uiteraard ook nog gokkasten staan. Met een uur vertraging vertrokken we richting Salt Lake City waardoor het haasten werd om de vlucht met KLM naar Amsterdam te halen. Op de drukste dag van het jaar kwamen we op Schiphol aan waar alles bijzonder snel verliep. Wat rest zijn veel herinneringen en foto's aan een mooie vakantie in twee prachtige landen 🇺🇸🇨🇦, een berg was en een jetlag. Hartstikke leuk dat jullie ons gevolgd hebben de afgelopen tijd! Bedankt voor alle reacties en misschien tot een volgende keer op dit blog!! Veel groetjes van Eric, Nieke, Emmy en Rick

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mariska Stax:
    31 juli 2018
    Welkom thuis en geniet nog van alle mooie herinneringen en foto´s
  2. Grażyna:
    31 juli 2018
    Fijn dat jullie veilig zijn thuisgekomen!
    Goed gedaan Nieke met je blog! Dankzij jouw verhalen - en foto's van jullie - hebben wij ook genoten van een prachtige reis (die ik waarschijnlijk zou nooit maken).
    Bedankt!
  3. Marielle:
    Welkom thuis!
    Geniet maar lekker na van deze prachtige reis!
  4. Hennij de Rooij:
    31 juli 2018
    Welkom thuis. Mooie reisverhalen Nieke.
    Groetjes.
  5. Anita:
    31 juli 2018
    Het was heel leuk om jullie volgen. We krijgen zo een hele goede indruk mee van alle parken, steden en niet te vergeten het leven in the States.
  6. Hélène en Toon:
    31 juli 2018
    Welkom weer in ons mooie landje. Met belangstelling hebben we jullie avonturen gevolgd. En nu weer terug in de realiteit van alle dag. Hartelijke groet van Hélène en Toon
  7. Ria:
    31 juli 2018
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Hartelijke groeten en tot ziens!
  8. Julienne en Gaby:
    31 juli 2018
    Welkom thuis, wat een indrukwekkende verhalen .
    Tot ziens in Mierlo, groetjes uit Zwitserland
    Julienne en Gaby
  9. Cobie:
    1 augustus 2018
    Na een mooie reis is het hopelijk ook weer goed toeven bij de Mierlose bossen, die nu vast wel een beetje een Arizona karakter hebben. Geniet lekker na van jullie mooie en lange reis. En nogmaals dank voor je verslag Nieke.