Richting Las Vegas

28 juli 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Tja, vandaag nog een keer een afstand van ruim 200 km rijden in onze Dodge naar Las Vegas. Het is een dorre bedoeling onderweg. We kwamen zelfs nog even, heel even, in Arizona. We zagen weer cactussen en waanden ons even in Joshua Tree Park. De temperatuur was er ook naar; om 10.30 uur, 101 graad Fahrenheit dus ruim 38 graden Celsius. Toen we net in Nevada waren, maakten we een koffiestop bij de Starbucks. Deze was gevestigd in een hotel: een enorme gokhal en in de uiterste hoek, zat de Starbucks. Emmy heeft nog een mok Las Vegas van de "Been there series" van Starbucks gekocht. Het laatste park dat we bezochten, was Valley of Fire State Park met rood/gele rotsformaties. Daarna was het nog ruim een uur rijden, tot we in de woestijn de contouren van Las Vegas zagen opdoemen. Morgenmiddag vliegen we vanaf hier met een overstap in Salt Lake City naar Nederland. Vannacht slapen we in het Golden Nugget Hotel in de Fremont Street, het oude gedeelte van Las Vegas. Natuurlijk mag een rondje over de Strip niet ontbreken. De temperatuur was ondertussen opgelopen naar 47,8 graden Celsius maar gelukkig deed de airco het goed bij de Denny's waar we nog een keer een Amerikaanse burger aten. Zo gaan we nog even sfeer proeven op de Fremont Street.

1. Rene:
    29 juli 2018
    goede reis terug -en, zo lang het nog kan, even een gokje maken in zo’n coin machine?
  2. Lia:
    29 juli 2018
    Dank je dat we al die weken mee hebben mogen genieten van jullie belevenissen. Een goede reis terug en tot ziens in het kasteel van Helmond. Na al dat moois dat jullie gezien hebben, lijkt dat misschien heel gewoontjes, maar voor vreemde ogen is het kasteel ook spectaculair!
  3. Annemieke:
    29 juli 2018
    wat zullen jullie straks onze zomerwarmte als lekker koel ervaren!
    Tot op het kasteel!
  4. Cobie:
    30 juli 2018
    Een mooie reis en een gokje aan het eind. Goede reis terug en in het "koele" Nederland kun je weer gaan wandelen. Reuze bedankt voor het verslag van jullie wederwaardigheden Nieke.
  5. Maaike:
    30 juli 2018
    Wat een mooie reis hebben jullie weer gemaakt! Goede reis terug!
  6. Ria:
    30 juli 2018
    Bedankt dat ik mocht meegenieten van jullie reis, jullie hebben weer heel veel moois gezien. Daar kun je nog een tijdje van nagenieten!
    Wij reden gisteren een rondje met onze Amerikaan😉 door de Peel. Het is hier ook erg dor geworden, ik ben benieuwd hoe jullie dat ervaren na drie weken weg te zijn geweest.
    Goede reis en welkom thuis, hopelijk kunnen jullie rustig een paar dagen bijkomen van de jetlag!😃