De terugreis

13 augustus 2015 - Frankfurt, Duitsland

En natuurlijk als je wat langer kan blijven liggen, ben je vroeg wakker. Het lijkt een stralende dag te worden in San Francisco. De eerste ochtend wandeling was naar een supermarkt om een ontbijt te scoren. Daarna de bagage klaar gezet en voor de allerlaatste keer The Streets of San Francisco in. Het werd nog een wandeling naar de Townhal / Capitool en waar we nu ook binnen hebben gekeken. Na een korte wandeling over de markt liepen we naar het hotel. We waren net terug toen de receptie liet weten dat de taxi er was. Een zwijgzame taxichauffeur bracht ons snel naar het vliegveld. Het inchecken ging snel en ook de douaneperikelen vielen mee (wel schoenen uit voor alle passagiers).
Met een vertraging van bijna een uur vlogen we met United Airlines naar Frankfurt. De vlucht duurde bijna 11 uur maar met een spannende thriller, eten en wat hazenslaapjes viel het mee.
Nu is het wachten op de vlucht naar Amsterdam en dan naar huis.
Het was een heerlijke vakantie!! We hebben enorm veel gezien en genoten van alles.
Ik vond het leuk om mijn ervaringen met jullie te delen. Bedankt allemaal voor de reacties en tot gauw!
Liefs. Nieke
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Huberike:
    13 augustus 2015
    Ik zal ze missen je verhaaltjes, maar ben blij dat je weer thuis komt.
  2. Elly:
    13 augustus 2015
    Fijn dat je weer thuis bent.
  3. Desiree:
    15 augustus 2015
    Ik hoop dat jullie inmiddels veilig thuis zijn. Even bijkomen en alles laten bezinken en dan kom ik graag een keer de foto's kijken en de verhalen beluisteren! Je stukjes hebben me nieuwsgierig gemaakt naar meer....
  4. Rosie:
    16 augustus 2015
    Goed dat jullie er weer zijn!! Kan me voorstellen dat t een bijzondere vakantie is geweest!
  5. Rosie:
    16 augustus 2015
  6. Annemieke:
    26 augustus 2015
    Hoi Nieke,

met veel plezier vandaag je dagboek en foto's bekeken. Wat hebben jullie veel gereden, gezien en gedaan! En waar mogelijk ook nog een museum, monument of kerk bekeken! Volgens mij hebben jullie 2 weken nodig om bij te komen. Lijkt me interessant om ook zo'n reis te maken maar dan wel langer zodat er af en toe een rustdagje ( op een plek met zwembad) mogelijk is. En met een camper want zoals je schrijft over het eten: al mijn voordelen over de Amerikaanse maaltijden worden bevestigd!
  7. Annemieke:
    26 augustus 2015
    nog iets vergeten: kwam een foto tegen van je met een hoed en blouse in dezelfde kleur blauw; ziet er chic uit!