De laatste etappe: San Francisco!

11 augustus 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Na een iet wat tegenvallend ontbijt stapten we in de auto om naar San Francisco te gaan, de laatste rit.
We maakten een stop in Santa Cruz. In deze badplaats en universiteitsstad zijn we door het centrum naar de pier in de oceaan gewandeld. Het was lekker weer.
Daarna op naar de stad van de Golden Gatebrug, die helaas weer in de mist lag. Uiteraard hebben wij een stukje over de brug gelopen. Het waaide hard en het was druk met voetgangers en fietsers.
Daarna zijn we de bagage in het hotel gaan zetten en hebben we de Chrysler ingeleverd. Twee weken is ie ons goed van dienst geweest.
Van daaruit zijn we naar China Town geweest, een stukje China in Amerika. Het is leuk om al die winkels met groenten, vis, specerijen en snuisterijen te zien. In een straat hingen ook lampionnetjes.
Daarna zijn we naar het water gelopen en ons avondmaal was deze keer bij Mels drive in, een leuk typisch Amerikaans restaurant in de jaren vijftig stijl.
Morgen gaat de wekker al vroeg, om 9.10 uur nemen we de boot naar Alcatraz.

1. Huberike:
    11 augustus 2015
    Geniet er nog maar even van !
  2. Hennij de Rooij:
    11 augustus 2015
    Hou nog maar beetje rust die laatste dagen. Zo'n actieve vakantie moet je toch een paar rustdagen houden voor je weer die lange reis maakt naar Nederland. Liefs uit Son.