Drukke dag in Yosemite Park

9 augustus 2015 - Oakhurst, California, Verenigde Staten

Net als veel Amerikanen en Japanners stond vandaag een dag Yosemite Park op het programma. Het was moeilijk om bij de hoogtepunten een parkeerplaats te vinden.
We hebben de Glacier Point Route gereden met mooie uitzichten. De waterval was wel ver weg. Je kon merken dat het al een lange tijd droog is in California: minder watergeweld en dor.
Daarna hebben we tot twee keer toe geprobeerd om de route door de Yosemite Valley te rijden maar veel files maakten dat we er van afzagen. Ook vandaag hebben we natuurlijk weer twee keer een trail gelopen: naar de Bridalveil Fall en de Lower Yosemite Fall.
Morgen rijden we naar de Grote Oceaan en komen de laatste dagen van onze Amerikareis in zicht.

1. Elly:
    9 augustus 2015
    Ongelooflijk goed uitgestippeld hoor. Houden jullie ook nog een rustdag in Want als ik jullie reis volg zijn jullie erg actief.Natuurlijk enorme afstanden en een eind doel maar aan de grote oceaan ....groetjes uit Merle
  2. Huberike:
    9 augustus 2015
    Jammer dat het niet gelukt is, maar zo zie je maar weer files kom je ovetal tegen.
  3. Kara Koppen-de Rooij:
    Hoi allemaal,
    wat zijn jullie lekker actief bezig! Hoeveel km hebben jullie al gelopen in totaal?! Veel plezier nog de komende dagen. Groetjes, Kara
  4. Paul en Tonnie:
    10 augustus 2015
    wat een reis zeg.....we hebben met plezier jullie reisverslagen gelezen. goede terugreis en sterkte bij het wennen aan de kleine maten in NL.
  5. Antointte:
    10 augustus 2015
    er wordt veel gelopen. n zo te lezen bevalt het ook.
    veel plezier geniet er maar van.

gr antoinette