Een bewolkte dag met regen in het normaal zo zonnige Utah

26 juli 2017 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Vanochtend waren we wat later wakker dan de bedoeling was en was de eetzaal al bevolkt door een groep druk pratende Fransen.
Op weg naar weer een dag Arches kwamen we voor de ingang in de file te staan. We reden meteen door naar het eind van het park, naar Devils Garden. Daar aangekomen splitsten onze wegen en gingen de heren een langere trail lopen en gingen Emmy en ik drie wat lichtere trails lopen. De dames bereikten de auto voordat het ging regenen.
Op de weg terug hebben we nog een paar Arches bekeken.
Na dit park zijn we naar het provinciale (Utah) park Dead Horse State Park geweest. Opnieuw zagen we de Colorado rivier in de diepte. Deze was bruin door de buien gisteren en vandaag.
Ook zijn we nog naar het noordelijk deel van de Canyonlands geweest. Daar hebben we nog enkele wandelingen gemaakt naar mooie uitzichtpunten bijvoorbeeld het uitzicht op de Mesa Arch.
En nu rijden we terug naar het hotel.
Morgen op naar Monument Ballet!

1. Marielle:
    26 juli 2017
    Bijzonder mooi landschap en wat een prachtige foto's! Geniet ervan!!
  2. Cobie:
    26 juli 2017
    Mooie plaatjes hoor en gezien jullie volgende reisdoel komen er nog meer. Prachtig!
  3. Trudy Haasen:
    26 juli 2017
    Wat hebben jullie toch een mooie vakantie!
  4. Annemieke:
    Prachtige vergezichten!
    De tekst op het bord van Erik is zeer raadselachtig: een verzamelpunt voor paarden die snel doodgaan of gaan paarden daar altijd dood?