Naar Los Angeles

8 augustus 2017 - Inglewood, California, Verenigde Staten

Helaas was het bewolkt toen we opstonden om voor de laatste keer te verkassen naar een ander hotel. Voordat we de Interstate naar Los Angeles nemen, van waaruit we woensdagavond terugvliegen, zijn we door het Gaslamp Quarterback gereden. Dat is een gerenoveerde wijk in San Diego.
Daarna stapten we even uit in de badplaats La Jolla. Rond een uur of één hebben we gepicknickt in Laguna Beach.
De volgende stop was Long Beach. Daar zijn we naar de vuurtoren gelopen en hebben op een afstandje naar het schip de Queen Mary gekeken. Toch nog even de Outlet ingelopen en toen richting hotel. Het hotel ligt vlakbij het vliegveld LAX.
En wat is Los Angeles zonder de bekende pier? We hebben dus de zonsondergang gezien vanaf de Santa Monica Pier. Verschrikkelijk toeristisch.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mariska:
    8 augustus 2017
    Alvast een hele goede terugreis toegewenst.
    Ben benieuwd naar alle foto's
  2. Maaike:
    8 augustus 2017
    Jammer dat jullie fantastische reis er bijna op zit. Maar het is er weer eentje om nooit te vergeten. Nog een fijne laatste dag. En goede terugreis alvast!
  3. Cobie:
    8 augustus 2017
    Het lijkt me een reis om nooit te vergeten. Leuk dat ik mee kon genieten. Nog een mooie dag in LA gewenst en goede reis terug.
  4. Hennij de Rooij:
    8 augustus 2017
    Goede thuisreis gewenst. Mooi verslag iedere dag.
  5. Huberike:
    8 augustus 2017
    Aan alles komt een eind, maar zo te zien hebben jullie een fijne tijd gehad.
  6. Annette:
    Goede reis terug!
  7. Tonnie:
    8 augustus 2017
    Een heerlijke vakantie hebben jullie gehad. Ik heb een beetje mee kunnen genieten door de leuke verhalen en mooie foto's en video's. Voor woensdag wens ik jullie een goede terugreis.
  8. Elly:
    8 augustus 2017
    Mee mogen reizen via jullie reisverslag wat je trouw iedere dag schreef. Wat vliegt de tijd. Geniet nog even en een veilige terug reis. Zal thuis afkicken zijnBenieuwd naar de foto,s straks in je album. Daar zullen ook nog de nodige uurtjes in gaan zitten.