IOWA en naar huis.

10 augustus 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Beste allemaal,
Aan alles komt een eind dus ook aan 3,5 week genieten in Amerika. Het online inchecken is gelukt dus we hebben rust... Vandaag voor de laatste keer een Amerikaans ontbijt met een gebakken eitje, bacon en een hamburgertje. Koffers vol stouwen en nog een keer een take away coffee meenemen bij het uitchecken van het hotel.
In San Pedro zijn Eric en Rick nog het slagschip Iowa gaan bekijken terwijl Emmy en Nieke nog even wat zon meepikten op een bankje.
Nadat we een stuk pizza hebben gegeten, zijn we richting vliegveld LAX gereden, hebben we de auto ingeleverd en met de transfer bus naar de vertrekhal gebracht.
Op dit moment (17.45 uur) is het wachten geblazen bij de gate, het vliegtuig is er al.

Ik sluit nu maar meteen mijn reisblog af.
Hartstikke leuk dat jullie ons gevolgd hebben tijdens onze roadtrip door Zuidwest Amerika. Dank jullie wel voor alle leuke reacties.
We maken er weer een mooi fotoalbum van!
Veel groetjes van ons vieren en misschien tot een volgende Amerika-reis!!

1. Nicolette:
    10 augustus 2017
    Het was leuk om jullie reis te volgen. Ik wens jullie een goede reis terug naar Mierlo en zie je daar vast weer.
  2. Cobie:
    10 augustus 2017
    Een mooi slot aan een avontuurlijke reis. En nu weer wennen aan het natte en groene Nederland! Nogmaals bedankt voor je blog Nieke!
  3. Yf:
    10 augustus 2017
    Ik heb genoten van je verhalen. met de prachtige foto,s. Dank. Goede vlucht en succes met het maken van een mooi reisboek. Gaat je zeker lukken.
  4. Hennij de Rooij:
    Goede reis!!!!!!
  5. Marielle:
    10 augustus 2017
    Bedankt voor je mooie reisverslag! Goede vlucht terug en geniet er maar lekker van na!
  6. Trudy Haasen:
    10 augustus 2017
    Jammer dat de verhalen afgelopen zijn.
  7. Maaike:
    10 augustus 2017
    Het was erg leuk jullie te volgen! Bedankt voor het delen van jullie gave reis! Goede reis terug!
  8. Diana:
    10 augustus 2017
    Hoi Nieke, leuk om jullie vakantie te kunnen volgen en goede reis terug naar Mierlo! Groetjes