Los Angeles en Hollywood

9 augustus 2017 - Inglewood, California, Verenigde Staten

Hallo allemaal.
Vandaag, de laatste volle dag, gingen we LA en Hollywood verkennen.
Als eerste stop stond Venice Beach op het programma. Een mooi zandstrand, een pier zonder poespas, baywatch huisjes en surfers, dat is in mijn ogen een goede omschrijving van Venice Beach.
Het volgende punt op ons lijstje was Hollywood. Wij hebben natuurlijk de Walk of Fame gelopen op de Hollywood Boulevard en onder andere de sterren van Michael Jackson, Doris Day, Grace Kelly, Jennifer Lopez, Van Halen, Usher, John Wayne, Pitbull, Pharrell Williams (van Happy) en de Pointer Sisters. Er was een speciale ster voor Neil Armstrong en de andere astronauten voor de eerste stap op de maan in 1969. De Hollywood sign hebben we ook op de foto vastgelegd.
Daarna was het leuke optrekjes spotten in Beverly Hills en luxueuze winkels en dito auto's kijken in de Rodeo drive.
Als laatste zijn we even in Chinatown gaan kijken maar dat viel erg tegen in vergelijking met San Francisco.
Toch nog een volle dag vandaag met veel autorijden en ook nog files in LA.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Trudy Haasen:
    Goede teruvreis!
  2. Lia:
    9 augustus 2017
    Dank je wel voor het vertier dat je ons alle dagen hebt gegeven en een veilige thuisreis gewenst.
  3. Elly:
    Goede reis!
  4. Desiree:
    9 augustus 2017
    Wat een leuk stukje weer...in gedachten reis ik zo een beetje met je mee!
    Groetjes,
  5. Annemieke:
    9 augustus 2017
    Ik zal het gaan missen: jouw reisverslag als begeleiding van mijn ochtendboterham. Goede terugreis en eenmaal thuis hebben jullie zeker een week nodig om uit te rusten en bij te komen van deze intensieve trip!