Weer een langere reisdag

15 juli 2018 - Bozeman, Montana, Verenigde Staten

Vandaag, de dag van de WK-finale Voetbal tussen Frankrijk en Kroatië. Wij zijn vandaag dan ook later op pad gegaan dan normaal. Eerst een lekker ontbijtje met omelet, worstje, paar aardappeltjes, halve bagel, cakeje, yoghurt en fruit. Hier kan je een lange tijd op teren. Rick nestelde zich in de lobby om naar de finale te kijken terwijl wij boodschappen gingen doen bij de good old Walmart. Tegen half twaalf reden we weg uit Kalispell. Het zou ongeveer vijf uur rijden zijn naar Bozeman volgens de TomTom. Het was een afwisselende route: wat bergen, bossen, prairie en kleine dorpjes. Morgen volgen we de Yellowstone River naar Yellowstone. We hebben daar een lodge aan het Yellowstone meer. Waarschijnlijk hebben we twee dagen geen internet. Ik houd het reisverslag gewoon bij en we zien wel wanneer het geplaatst kan worden. Nu nog een spelletje kaarten doen met het Nationale Parken Kaartspel. Dit hebben we gisteren gekocht in het bezoekerscentrum in het National Park Glacier en 52 parken zijn hierop afgebeeld en dan slapen.

1. Cobie:
    16 juli 2018
    Een lodge aan het Yellowstonemeer. Dat klinkt goed. Ik ben benieuwd naar de plaatjes. Goede reis!
  2. Elly:
    16 juli 2018
    Klinkt idd goed Nieke zo’n lodge! Zal weer een bijzondere ervaring worden voor jullie. Wij reizen door jullie verhalen ook mee op deze reis. Erg leuk om te lezen. Wij maken ons ook op voor vertrek morgen naar Rome. Daar is het ook erg warm dus... zonnehoed mee :) we hebben al wat kaartjes on line besteld dus een gedeeltelijke indeling voor de rest zien we wel. Voor nu afkoelen en af en toe een duik. Goede reis en groetjes uit Mierlo
  3. Chantal:
    16 juli 2018
    Ben later ingestapt met lezen....erg leuk om jullie verslagen te bekijken. Wat hebben jullie al veel gezien!!!
    Geniet ervan ! Fijne vakantie nog!
  4. Ria:
    17 juli 2018
    Wel een uitdaging in de tegenwoordige tijd, 2 dagen geen internet, hahaha. Slim om zo'n mooi kaartspel alvast te kopen voor al die vrije tijd! 😉😉
    Het zal weer genieten worden, Yellowstone park, ik ben alweer benieuwd naar het volgende verhaal en foto's!