Drie mooie parken op een dag

22 juli 2018 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Nog een week zijn we in de vakantiemodus en genieten we nog van het mooie Amerika. Vandaag hebben we drie mooie parken in de buurt van Moab bezocht. Het weer was prachtig zonnig, temperatuur een beetje te hoog en we reden richting Canyonlands. De eerste trail naar de bekende Mesa arch was goed te doen. Daarna zijn we nog langs diverse viewpoints met korte trails gereden en zijn er weer de nodige filmpjes en foto's gemaakt door Eric en Emmy. Als tweede park zijn we naar het Dead Horse Point State Park geweest. Ook een oude bekende van ons maar mooi, zonnig weer levert betere foto's op dan de bewolkte lucht van vorig jaar. Na het lekkere avondeten bij de Denny's zijn we nog een keer Arches ingereden. Dat leverde nog extra mooie foto's op in de avondzon, die nog erg warm was (ongeveer 35 graden Celsius). We hebben nog even boodschappen gedaan want morgen gaan we weer verder. Moab bij nacht ziet er leuk uit!

1. Annette:
    23 juli 2018
    Wat is Utah toch geweldig mooi! Het blijft voor ons de allermooiste staat van de USA :-). Heel veel vakantieplezier nog de komende week. Wij gaan nu op weg naar Spanje.
  2. Cobie:
    23 juli 2018
    De natuur als kunstenaar, prachtig!. De hitte straalt wel van de plaatjes af. Verstandig dat je een plaatsje in de schaduw zocht, Nieke. Wel fijn dat man en kids hittebestendig zijn, zo krijgen we mooie foto's te zien.
  3. Chantal:
    23 juli 2018
    Bij jullie ook zo warm!! Hier in Mierlo ook! Prachtige omgeving !
  4. Ria:
    23 juli 2018
    Nog een hele week in het vooruitzicht, heerlijk hoor! Wat een mooie foto's weer, een optimaal contrast met die blauwe lucht.
  5. Kara Koppen-de Rooij:
    23 juli 2018
    Ondanks de hitte zijn jullie behoorlijk actief bezig! Wat een prachtige foto’s, ze kunnen zo de reisgids in!