Door de woestijn naar Lake Powell

23 juli 2018 - Bullfrog, Verenigde Staten

Na drie nachten Moab zijn we vandaag weer verder getrokken richting Lake Powell. We reden door een woestijnlandschap en ineens is er wat groen te zien, een golfbaan, een benzinepomp huizen, we zijn in Green River maar de rivier is niet bepaald groen. Daarna reden we weer verder door de woestijn. De volgende stop zou Goblin Valley Statepark zijn, een vlakte met rotsen, die wat weg hebben van paddenstoelen. De rotsformaties lijken ook wel wat op boze kabouters. Er is een parcours uitgezet voor frisbee gooiers. We zagen iemand bezig die achter zijn frisbee aanrende in de hitte. Ook zagen we twee safaritenten waarvan een verhuurd was. Je moet er maar zin in hebben om in die zandvlakte te willen kamperen. Behalve de woestijn, kwamen er ook meer rotsen in beeld naarmate we Lake Powell, een groot stuwmeer naderen. Daar logeren we vannacht in een hotel in Bullfrog, een watersportcentrum.

1. Grażyna:
    24 juli 2018
    Ik lees je verhalen Nieke - wat een weer prachtige reis! Mooie landschappen, mooie foto's. Jammer voor de hitte ( maar hier is er ook). De rotsen zijn fantastisch! Veel plezier verder!
  2. Simone de Groot:
    24 juli 2018
    Fantaschtisch wat ik allemaal lees en zie 👍
  3. Anita:
    24 juli 2018
    Geweldig! Veel plezier verder.
  4. Desiree:
    24 juli 2018
    Wat leuk om jullie reis zo mee te lezen. En wat een mooie foto's weer. Enjoy!!
  5. Cobie:
    25 juli 2018
    Een dag van uitersten dus: van hete woestijn naar een watersportcentrum. Mooie plaatjes weer van die bijzondere rotsformaties, maar waarom je daar nou moet gaan frisbeeën?
  6. Ria:
    25 juli 2018