Een reisdag

13 juli 2018 - Kalispell, Montana, Verenigde Staten

Vandaag hadden we zo'n 480 kilometers voor de boeg. Het laatste Canadese Natuurpark waar wij doorheen reden was Kootenay, een relatief klein park. Een wandeling naar de rivier en naar een overview van de Kootenay Valley waren de activiteiten. Na een picknick aan een meertje en vele, best saaie (ja, we zijn verwend) kilometers, kwamen we bij de grens bij Roosville aan. Het duurde zeker een half uur voordat wij bij het groene licht stonden. Zeven camera's staan op je auto gericht: #je weet nooit waar iets verstopt zit#.De best vriendelijke douanier checkte de paspoorten en ESTA-formulieren en we mochten de Verenigde Staten van Amerika weer in. Canada was prachtig alleen hebben we niet zo veel wildlife gezien, maar gelukkig wel zwarte beren. Nadat we ingecheckt waren bij het hotel, gingen we eten bij de Panda Express, een soort Chinees, redelijk te eten. En nu bij het zappen zijn we uitgekomen bij "All in the family" met Archie Bunker.

1. Cobie:
    14 juli 2018
    Hum ik krijg geen trek bij het zien van jullie mie :). Benieuwd wat jullie nu weer gaan zien. Goede reis!
  2. Els:
    14 juli 2018
    prachtig foto's van Canada. Heel veel plezier in the US:)