Naar Utah

19 juli 2018 - Vernal, Utah, Verenigde Staten

Nadat we goed geslapen hadden en na een ontbijtje in onze studio, maakten we een wandeling door het levendige centrum van Jackson Hole. Leuke Westernachtige winkels, poorten van geweien van elken bij het park en een postkoets vrolijken het centrum op. Met een beker Starbucks koffie gingen we op pad richting Vernal. Onderweg zagen we groepen wielrenners die de heuvels van Wyoming bedwongen. Het zijn weer mijlen rechtdoor en de groene heuvels en hoge bergen veranderen in dorre velden, ondiepe canyons, gele en rode rotsen, we naderen Utah en daar is het staatbord met de dinosaurus erop! Langs het stuwmeer Flaming Gorge en een mooie weg door de beboste bergen, kwamen we in Vernal uit waar we vannacht zullen slapen.

1. Cobie:
    20 juli 2018
    Jullie leggen op Amerikaanse wijze wel heel veel mijlen af. En ja dan zie je op de foto's opeens een totaal veranderd landschap. Emmy staat er warmpjes op. Benieuwd wat jullie in Utah tegenkomen.
  2. Wim:
    20 juli 2018
    ook mooie omgeving veel foto's hebben ook wel wat van Canada.
  3. Ria:
    20 juli 2018
    Mooie afwisseling hoor van het waterrijke groene landschap nu weer naar de ruige canyons en rode rotsen. Die poort van geweien is een bijzonder gezicht.