Nog even Yellowstone en daarna naar Jackson Hole

18 juli 2018 - Jackson Hole, Verenigde Staten

Na het ontbijt in onze cabin met weer twee spelende eekhoorns voor ons raam, pakten we de auto weer in en gingen we nog een stukje Yellowstone doen. Eerst naar geisers bij Yellowstone Lake, dat was een mooie ochtendwandeling. Daarna naar een topper, die vaak afgebeeld wordt als het over Yellowstone gaat, de Grand Prismatic Spring, en echt de kleuren zijn prachtig. Vervolgens naar een waterval en een paar poeltjes. Tja, bij de Old Faithful, de grote geiser, was het erg druk. We hebben de stoomwolk op een afstand gezien en hij was al over zijn hoogtepunt heen. Nog een waterval en we verlieten dit geweldig mooie park via het zuiden. Aan Yellowstone vast, zit het volgende natuurpark, Grand Teton. Wij zijn langs het Jackson Lake en Jenny Lake gereden. De hoge bergen zag je aan de overkant liggen. Vandaag slapen we in een wintersportplaats Jackson Hole.

1. Els:
    19 juli 2018
    Wat een mooie foto's en video. De kleuren op de video zijn geweldig. Ik ben blij dat we de rotte eieren niet kunnen ruiken;)
  2. Cobie:
    19 juli 2018
    Wat heerlijk zo'n cabin zonder 2018 midden in het Yellowstone park. En wat is het park een schitterend natuurgebied. Wonderlijke natuur. Blijf genieten want er komt nog meer moois op jullie pad.
  3. Ria:
    19 juli 2018
    Knap en erg leuk dat je ons steeds mee laat genieten, Nieke. Zo'n reis is intensief, maar je weet steeds wat tijd te vinden. Overweldigend mooie natuur, op de video ook goed te zien!