Zuidelijke ronde door Yellowstone.

26 juli 2015 - West Yellowstone, Montana, Verenigde Staten

De dag begon mistig maar de mist trok op toen we het park in reden. Daar werden we welkom geheten door de bizon die ons tegemoet kwam lopen. Eerst nog een klein rondje bij het geiserbasin Norris. Daarna door naar de Virginia Cascade (waterval). Vervolgens reden we door naar de canyon van de Yellowstone rivier. Mooi! Het volgende reisdoel was het West Thumb Geyser Basin bij het Yellowstone lake. Omdat de Old Faithful net stoom had afgeblazen zijn we eerst naar het Midway Geyser Basin met de Grand Prismatic Spring (een soort meer) gegaan. Daarna terug naar de Old Faithful die water en stoom afblaast tot een hoogte van zo'n 60 meter. Als laatste vandaag een wandeling rondom het Lower Geyser Basin. Het valt ons op dat er veel Japanse toeristen zijn, te herkennen aan de selfiesticks en paraplu's, staan vaak in de weg en maken veel foto's van elkaar op de zelfde plek en in dezelfde situatie.
Ik vind het leuk om jullie reacties te lezen. We genieten! !

1. Anita:
    26 juli 2015
    Yellowstone is geweldig. Er is daar zoveel te zien. Hebben jullie trouwens al een beer gezien? Vele groetjes vanuit Nederland.
  2. Elly:
    Hoi Nieke en familie,
    Weer een mooi verslag niet alleen leuk voor ons maar ook voor jullie voor later. Jullie hebben een volle dag en benutten je tijd. Knap dat jullie zo goed voorbereid zijn.want op papier thuis is alles anders en nu klopt het zoals je gedacht had
  3. Huberike:
    26 juli 2015
    Ik geniet met jullie mee. Wat een mooi plaatje!
  4. Cobie:
    26 juli 2015
    Leuk om de plekken met de namen die je wel kent nu in het echt te zien. Het lijkt me nu al een onvergetelijke reis voor jullie. Ga zo door. Leuk om op de hoogte te blijven.
  5. Desiree:
    26 juli 2015
    wat een avontuur! Ik word er helemaal reislustig van.
    Geniet en maak fotoos!!
    Groetjes,
    Desi
  6. Hennij de Rooij:
    26 juli 2015
    Wat een geweldig mooi omschreven reisverhalen. Je hebt van te voren goed je best gedaan. Fijn dat jullie zo genieten. Liefs uit Son.