De hoge bergen in

9 juli 2018 - Clearwater, Canada

In Richmond, voorstad van Vancouver, was het bewolkt toen we wakker werden. Na een ontbijtje op de kamer, pakten we de koffers weer in, klaar om de bergen in te gaan.Nog even langs de Walmart, die ook in Canada te vinden is. Ook hier is weer volop keuze uit sappen, ontbijtgranen en koekjes. Wij volgden een deel van de Trans Canada Trail. Onderweg hadden we een stop om nog wat boodschappen te doen bij de Walmart en zijn wij ook nog even bij een Shoppingmall binnen gelopen. Daar zaten ook Body & Bath Works en het bekende warenhuis Hudson's Bay. De Canadese dollars zijn echter wel in de portemonnee gebleven. Vroeg op de avond zijn wij het provinciale park Wells Gray ingereden. Dit park heeft mooie watervallen. Bij eentje zijn we naar het uitkijkpunt gewandeld. Helaas hebben we niet veel wild gespot alleen een paar squirls.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mariska Stax:
    10 juli 2018
    Leuke foto van jullie samen.
  2. Els:
    10 juli 2018
    Lekker genieten van de mooie groene natuur in the Rockies. Be aware of the grizzlies ;)
  3. Cobie:
    10 juli 2018
    Mooie ruige natuur. Hoe hoog zijn jullie gekomen?