Van Jackson Hole naar Salt Lake City

28 juli 2015 - Salt Lake City, Utah, Verenigde Staten

Helaas waren we maar een nacht in het fijne hotel in Jackson Hole. Het lag in een prachtige omgeving, mooi uitzicht, sjieke inrichting, fijn zwembad, heerlijk ontbijt en ... Starbucks koffie. Na een ontbijt met veel vers fruit (aardbeien met blauwe bessen, sinaasappel, grapefruit en drie soorten meloen) verlieten we Wyoming om via Idaho naar Salt Lake City in Utah. Behalve de hoofdstad van Utah is Salt Lake City ook de hoofdstad van de Mormonen kerk. In 2002 waren hier de Olympische winterspelen. We zijn nog even de stad in geweest. We hebben de tempel met de zes torens en het Utah State Capitol gezien en we zijn gaan shoppen in de City Creek Center.

1. Huberike:
    28 juli 2015
    Heerlijk! Even het er lekker van nemen.
  2. Cobie:
    Hopelijk hebben jullie tijd om naar Bryce Canyon te gaan. Vooral aan het eind van de middag heel mooi.Groeten en goede reis. California komt al in zicht. Cobie