Van rood naar zilver en Bryce Canyon

29 juli 2015 - BRYCE, Verenigde Staten

Ineens ging er vanmorgen een waarschuwingslampje branden. Tja en dat lampje ging niet uit na het oppompen van de banden. Een lekke linkerachterband. We hadden mazzel dat het vliegveld van Salt Lake City dichtbij was en dat we bij het autoverhuurbedrijf Alamo zonder problemen een andere auto, een zilvergrijze Chrysler Town Country, meekregen. Het oponthoud duurde een uurtje maar de voordelen zijn groter, luxer, betere airco, achteruitrijscherm, veel knopjes. Na een wandeling over het strand bij het grote zoute meer gingen we op weg naar Bryce Canyon. Vlakbij de finish kwamen we al in een erg mooi gebied, Dixie National Forest. We zijn nog even kort het park in geweest.

1. Mariska:
    29 juli 2015
    Geniet van de nieuwe auto. Groetjes,
  2. Elly:
    Goedemorgen allen,
    Soms moet je toch een beetje geluk hebben Mooi opgelost.Goede service. Wat een avontuur in het ruige gebied. Je zult wel schitterende foto.s maken. Dat wordt een dik fotoboek van de winter. Dan beleef je de reis weer opnieuw. Goede reis vandaag en veel genot en plezier. Groetjes
  3. Elly:
    29 juli 2015
    Net een reactie geschreven gaat er iets mis.
  4. Elly:
    Goedemorgen allen,
    Soms moet je een beetje geluk hebben
    Snel opgelost het probleem en een goede service. Wat zullen jullie veel foto.s maken. Dat wordt een dik foto album van de winter of een dia avond net als vroeger....geniet ze van jullie verdere avonturen ...groetjes
  5. Huberike:
    29 juli 2015
    Inderdaad een geluk bij een ongeluk!
    Schitterende foto's met die gele bergen.
  6. Cobie:
    29 juli 2015
    Een beter werkende airco is niet verkeerd want je rijdt door een warm gebied. Wat een afwisseling in natuur hè. Ja het is een prachtig land! Geniet maar door.
  7. Tonnie:
    hallo vakantievierders,

Het duizelt Mij al als ik al die namen lees. Wat een indrukken doen jullie op! Veel plezier!