Op naar Las Vegas

4 augustus 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

We starten de dag met een ontbijtje op het terras van het hotel. Voordat we op weg gingen naar Las Vegas, eerst nog even naar de Red Rocks van Sedona. We reden een stuk over de befaamde route 66. Williams was een leuke plaats met wat herinneringen aan de authentieke route maar verder was er weinig meer herkenbaar. We misten de cijfers op de weg.
Een kilometer of 35 voor Las Vegas zijn we gestopt om de Hooverdam te bekijken. De temperatuur was 110 graden Fahrenheit of 43,3 graden Celsius, net een hete föhn. We zitten midden in de woestijn.
We hebben vanavond nog een trail gelopen over de Strip in Las Vegas. Het gokken leverde niets op. :-(

1. Elly:
    4 augustus 2015
    Hoi. Moest net aan jullie denken en jullie reisverslag komt binnen. Jullie zijn inmiddels ver op pad. Temperaturen zijn hier ook hoog maar waar jullie zitten overtreft het en dan ook nog zo actief. Leuk om te lezen wat jullie meemaken. Het is net of ik erzelf bij ben. Goede reis weer vandaag en groetjes uit Mierlo
  2. Hennij de Rooij:
    4 augustus 2015
    Prachtig reisverslag. Mooie reis maken jullie . Mooi dat je ons laat meegenieten. Liefs uit Son. Kleinkinderen logeren ieder om de beurt hier deze week. Nu hebben we Joep.
  3. Yvonne:
    Hallo Vakantiegangers,
    Het is elke keer weer leuk om jullie avonturen te lezen. Wat hebben jullie al veel gezien en meegemaakt. Fijne vakantie nog en geniet ervan!!!!!
  4. Cobie:
    4 augustus 2015
    Is er een trail in Las Vegas? Jammer dat jullie niks gewonnen hebben. Je zou toch op zijn minst je reis eruit moeten winnen ;).
    Lekker warm daar bij jullie, wacht maar tot je in Death Valley bent! Nieke reuze bedankt voor je blog, het is heel leuk om elke dag een stukje over jullie avonturen te lezen. Goede reis.