Las Vegas

5 augustus 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Tja, wat zal ik ervan zeggen....
Je moet ervan houden en een keer meemaken. Alles is te hier, te veel lawaai, veel te warm, te veel kitsch, te duur. Las Vegas heeft vele megahotels. Voordat je bij de incheckbalie en de liften bent, moet je door een enorme gokhal met veel soorten gokmachines en goktafels, veel knipperende lampen en fastfoodketens. Het zwembad ziet er mooi uit maar is megadruk. Gisteravond hebben we al veel gezien bijvoorbeeld een grote, vier verdiepingen tellende M&M shop met veel souvenirs met gepeperde prijzen. Tja en ze zijn er in vele kleuren. Iets verder op was de Cocacola shop waar je o.a. veel smaken kon zien en proeven tegen betaling. Het mooiste was nog het hotel The Venetian waarbij we ons even in Venetië waanden. Ons hotel zietcer vooral 's avonds sprookjesachtig uit. Het lijkt op een middeleeuws dorpje. De geur is ook apart.
We zijn vandaag naar een grote Shopping wall / outlet centrum ten zuiden van de stad geweest. Het was daar in ieder geval koel. Straks, als het donker is, gaan we de strip nog een keer op.

1. Rosie:
    5 augustus 2015
    ja Nieke! welcom to America!!! all has to be big!! toch leuk om gezien te hebben lijkt me! ik vond mijn reiservaring in america (new york en chicago) -lang geleden- in ieder geval 'mega leuk'!! ♡
  2. Anita:
    5 augustus 2015
    Ja leuk om een keer mee te maken, maar de natuur in Amerika blijft nummer 1.
  3. Huberike:
    5 augustus 2015
    Hoezo; de geur is ook apart?