De woestijn in

6 augustus 2015 - Furnace Creek, California, Verenigde Staten

Nog even over Las Vegas. Gisteravond zijn we nog de strip op geweest. We zijn gestart bij het Luxor hotel, een Egyptische droomwereld. Hotelkamers zijn hier ondergebracht in eenhebbende. Met de monorail zijn we weer terug gegaan naar ons hotel en hebben we de oversteek gemaakt naar New York. Emmy en Rick zijn daar in de achtbaan geweest die binnen en buiten het hotel gaat. Daarna hebben we de wandeling vervolgd en o.a. nog gekeken naar de fonteinen bij hotel Bellagio.
We hebben in onze eigen hotel de bordjes trouwkapel gevolgd, om te kijken hoe zo'n typisch voor Las Vegas trouwkapel er uit ziet. Ze hadden foto's hangen en accessoires zoals bloemenmandjes, fles champagne en niet te vergeten de ringen op kussentjes zijn er te koop. Er waren twee zaaltjes, een voor een heel intiem gezelschap en een voor een grotere groep.
Een laatste opmerking over Las Vegas om 9.00 uur is het gokfeest alweer in volle gang en mijn laatste gok was weer slecht.
En nu echt de laatste regel over Las Vegas. Een bezoek is niet compleet zonder een foto van het bord Welcome to fabulous Las Vegas. Yeah!
Het eindpunt van vandaag is de Furnace Creek Range, een groene oase in de dorre woestijn. De temperatuur liep vandaag op tot 118 graden Fahrenheit, ofwel 47, 8 graden Celsius. We hebben Dante's View en Zabriskie point bekeken. En een woestijn bestaat dus uit meer dan alleen zand.

1. Mariska:
    6 augustus 2015
    Wat is het warm bij jullie. Wij halen vandaag weer de 32 graden. Jullie hebben al een hoop gezien en ervaren. Heel veel plezier nog. Groetjes, Mariska
  2. Huberike:
    6 augustus 2015
    Je weet wat ze zeggen; heb je geluk in de liefde; dan heb je dat niet bij het gokken. Trouwens; niet de neiging gekregen om
    opnieuw te trouwen?
  3. Cobie:
    6 augustus 2015
    Ik kan me voorstellen dat jullie je ogen uitgekeken hebben in Las Vegas, maar nu weer de natuur in. Spannend de woestijn met de hitte, de kleuren en de vervaarlijke cactussen. Geniet!