maandag 20 juli De reis naar Denver

21 juli 2015 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Om klokslag vijf uur zijn we vertrokken. We vertrokken op tijd naar Denver. Frankfurt is niet voor niets Duitsland's grootste vliegveld dus met de bus en veel lopen naar de gate voor Denver. Het eten is een goede afleiding. Twee keer een warme hap: ravioli en risotto. Het was goed te eten. Na de douane-perikelen konden we meteen de koffers van de bagageband halen en de auto oppikken, een rode zescilinder 2,8 liter Hyundai Santa Fe. Het hotel in Aurora was goed te vinden. Op de balie stond een schaal met lekkere vers gebakken koekjes. Na een bezoek aan de Wallmart gaan we nu slapen. Het is inmiddels 20.30 uur Amerikaanse tijd en in Nederland 4.30 uur dus we gaan slapen.

1. Elly:
    Dag allemaal,
    Fijn om te horen dat jullie een goede reis hebben gehad en viet hebben gezet op Amerikaanse bodem. Een mooie vakantie voor de boeg. Ust maar lekker uit dan kunnen jullie alles goed in je opnemen. Iedere dag een feestje. Echt fijn hoor
    Grouit Mierlo
  2. Cobie:
    21 juli 2015
    Ha good old Wallmart en de Rocky Mountains. Prachtig! Mocht de naam Long's Peak nog vallen: die hebben Frits en ik in onze jonge jaren nog beklommen. Geniet van al het natuurschoon en de mooie wegen. Groeten Cobie
  3. Antointte:
    21 juli 2015
    Ben blij dat het allemaal is goed gekomen.
    veel plezier en vooral iedereen GENIET.

Groetjes de familie
  4. Desiree:
    23 juli 2015
    Fijn dat jullie een goede vlucht gehad hebben; geniet van de reis en van elkaar!