Denver en Estes Park

22 juli 2015 - Estes Park, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag, dinsdag 21 juli zijn we naar Denver Downtown geweest. Een stad met veel hoge flats en een Capitool. Daarna zijn we doorgereden naar Estes Park, een stukje van de Rocky Mountains. We zagen al snel het eerste wild, de chipmunks en mooie vogels. Later zagen we Moose, die liep zelfs voor de auto langs. Als er veel auto's stoppen, is er iets moois te zien, natuur of wild. We hebben nog twee trails gelopen, Bear Lake en de Alberta Falls. Daar kwamen we weer moosen tegen, zelfs heel dichtbij en ook weer chipmunks. Ons diner was, jawel, bij de Mac Donald.

1. Elvira:
    22 juli 2015
    Ah, de chipmunks, de èchte Knabbel & Babbels. Ik hoop dat je geen Skunks tegenkomt..(hihi). Let wel op dat er geen moose tegen je auto botst als je rijdt! Veel plezier nog op de reis!
  2. Hennij de Rooij:
    22 juli 2015
    Niet te veel naar de Mac Nieke. Moet je later bezuren is jammer.
  3. Cobie:
    23 juli 2015
    Ha reizigers, pas op met die leuke chipmunks, die hebben ooit een slaapzak van ons stuk gevreten. Zo te lezen genieten jullie. Wij reizen in gedachten met jullie mee want 40 jaar geleden hebben we ook de Bear Lake trail gelopen. Wat is het daar mooi hè. Probeer ook eens de Tacobell en zo'n grote ijswinkel mmmmm. Veel groeten