De prairie

23 juli 2015 - Buffalo, Wyoming, Verenigde Staten

We hebben vandaag een lange reisdag gehad. Ruim 600 kilometer prairie. Weinig afwisseling: lange zo goed als lege wegen, bijna geen benzinepompen en parkeerplaatsen. Buffalo is een slaperig stadje in de middle of nowhere.
O ja, nog een paar aanvullingen op Denver en Estes Park. In Denver zie je veel kerken en .... Starbucks. Estes Park is een echt vakantieoord met veel outdoorwinkels en een Christmasshop. Die moesten Emmy en ik natuurlijk bezoeken. Onder de klanken van Sleighride with you hebben we een klein figuurtje voor in de Kerstboom gekocht.

1. Cobie:
    23 juli 2015
    Ja eindeloze wegen waar je achter het stuur in slaap kunt vallen. Ik ben benieuwd wat jullie volgende stop is.Veel plezier.
  2. Mariska:
    23 juli 2015
    Ben benieuwd naar het kerstfiguurtje. Leuk om in zo'n winkeltje rond te neuzen terwijl het nog geen kerstperiode is.
    Veel plezier verder.
  3. Elly:
    23 juli 2015
    De wegen die je weleens in een film ziet. Behoorlijke afstand. Puntje van Nederland naar het Zuiden is heel wat minder km. Je vertelt je verhaal of ik erzelf ook bent. Fijn dat jullie je beleveningen met ons deelt. Veel plezier vandaag.
  4. Conny:
    23 juli 2015
    Goed te lezen dat jullie het prima hebben. Genieten dus!
  5. Anita:
    24 juli 2015
    Er komt nog veel meer prairie. Zwaaien jullie even naar het stadje Sheridan? Geniet.