Mont Evans

18 juli 2017 - Salida, Colorado, Verenigde Staten

Hello! Ondanks dat we gisteren een lange dag hebben gehad, waren we vanmorgen vroeg wakker. Om 7 uur ontbijten en toen op weg naar het hooggebergte. We kwamen ten noordwesten van Denver terecht. Eerst een paar mooie meertjes en toen de afslag naar Mont Evans BWay, de hoogstgelegen bergweg van Noord-Amerika. Mont Evans is 4350 meter hoog. Met recht dus Rocky Mountain High (hit van John Denver). We zijn tot 4300 meter gekomen.
Onderweg zijn de volgende dieren gespot; een kolibri, een vliegend hert en tot plezier van Emmy een steenbok.
Ook hebben we een korte wandeling gemaakt door het wintersportplaatsje Frisco.
Daarna op weg naar Salida, weliswaar met een omweg ondanks de TomTom en Garmin. En wat regen, dus een mooie regenboog.
Bij 50 Burger een hamburger plus gegeten, in het bubbelbad gezeten en nu slapen!

1. Elly:
    18 juli 2017
    Wat een monster van een autorijd heerlijk confortabel zeker. Comfortabele reisauto voor alle avonturen. Mooie dag geweest zo te zien. Weltrusten allemaal
  2. Annemie en Agustin:
    18 juli 2017
    Prachtige natuur!! Geniet er van.
  3. Cobie:
    18 juli 2017
    De Rocky Mountains, ja schitterend. In onze jonge jaren, toen John Denver hoog op de hitlijsten stond hebben we Longs Peak nog beklommen. Yeah! Geniet maar van al het moois om je heen.
  4. Julienne en Gaby:
    18 juli 2017
    Wat een ruig landschap, geniet ervan!
  5. Conny:
    18 juli 2017
    Geniet er nog lekker van!