Op weg naar Denver.

17 juli 2017 - Aurora, Colorado, Verenigde Staten

Rond kwart over vier vanochtend reden we richting Schiphol. Goed op tijd want je weet nooit met de drukte bij de marechaussee maar die viel erg mee: 0-5 minuten zagen we op een bordje staan. Tijd genoeg om na het inchecken een kop koffie te gaan drinken bij La Place. Met een Airbus van de Lufthansa vlogen we naar Frankfurt. Daar moesten we een flink eind lopen naar de gate waar de Boeing 747-700, wederom van de Lufthansa, klaar stond voor Denver. Het was een lange vlucht, in het totaal elf uur. De maaltijden zijn dan een welkome onderbreking en er wordt ook wel wat eten geruild: een broodje tegen salade. Verder hadden we beeldschermen met films, muziek, en spelletjes zoals Sudoku, Snakes en bowlen.
De vlucht was goed op tijd in Denver. Bij de douane duurde het langer: een keer geautomatiseerde paspoortcontrole en daarna nog een keer, na een lange wachtrij, door beambten.
Met een busje werden we naar de autoverhuurder Alamo gebracht. Daar hadden we de keuze uit diverse SUV mini Van. Het is een zwarte Dodge geworden, die pas 11.000 miles op de teller heeft staan.
We logeren vannacht, net als twee jaar, geleden in Gateway Inn & suites Best Western hotel in Aurora.
Na een bezoek aan de Walmart gaan we nu slapen.
Morgen op pad .... Naar het hooggebergte.

1. Mariska:
    17 juli 2017
    Slaap lekker en veel plezier op de eerste dag.
  2. Elly:
    17 juli 2017
    Fijn dat alles voorspoedig verlopen is. Lekker uitrusten en weer op pad. Geweldige auto gehuurd voor de reis. Comfortabel om lange adstanden te rijden. Fijne dag vandaag en groetjes uit Mierlo
  3. Trudy Haasen:
    Veel plezier vandaag!
  4. Maaike:
    17 juli 2017
    Goedemorgen vakantiegangers! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Lekker ontbijten zo en dan op pad! Enjoy!
  5. Cobie:
    17 juli 2017
    Wat zullen jullie blij geweest zijn met je bed na die lange reis. En dan nu het echte avontuur met de Dodge. Veel plezier!