Van rode rotsen naar groene bossen

28 juli 2017 - Fredonia, Verenigde Staten

Al vroeg ging de wekker vanochtend want wie wil er nu geen zonsopgang zien in Monument Valley. Nadat we op de kamer zelf een ontbijt hadden gemaakt, gingen we nog een keer het park in. Daar reden we net als de jeeps de Valley drive echter Eric ontweek de kuilen en richels zoveel mogelijk.
Onderweg zagen we de Tonolea, 2 rotsen. Ook zijn we naar de Navajo bridge geweest. Een mijlpaal was dat we rond 14.00 uur de grens van 100 graden Fahrenheit oftewel 38 graden Celsius voor het eerst deze vakantie passeerden.Gelukkig heeft de auto een goede airco.
We hebben nog een ritje door de Glen Canyon gemaakt, met deze keer een blauwe Colorado waarin Eric, Emmy en Rick pootje hebben gebaad.
En de groene bossen dan? Nou die hebben we hier in Jacob Lake waar het hotel voor de komende twee nachten is. Jacob Lake is de toegangsweg naar de North Rim van de Grand Canyon.

1. Grażyna:
    28 juli 2017
    Ik lees jouw reisverhalen met veel plezier Nieke! Fijn dat je elke dag een verslag zet. Het is leuk om jullie op deze manier te volgen. En de foto's zijn prachtig!
  2. Maaike:
    28 juli 2017
    Het vroege opstaan is beloond. Schitterend!
  3. Huberike:
    28 juli 2017
    Schitterende foto's; m.n. de eerste. Het is elke ochtend mijn ritueel; eerst je verslagje lezen en dan opstaan.
  4. Cobie:
    28 juli 2017
    De groene bossen moeten wel wat verkoeling hebben gebracht. De hitte springt van jullie plaatjes af. Maar wel prachtig, dat landschap, vooral de zonsopgang! Op naar nieuwe ontdekkingen bij de GC.
  5. Hélène en Toon:
    Hallo Nieke
    Het is leuk om jullie verslag te lezen elke dag .
    Wij wensen jullie nog een fijne vakantie Helene
  6. Stefan:
    28 juli 2017
    Indrukwekkende landschappen! Mooi om te zien.
  7. Tonnie:
    28 juli 2017
    Wat een prachtige natuur! En wat leuk om iedere dag jouw reisverslag te lezen Nieke.